2η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ

Φόρτωση Εκδηλώσεις

«Επιμορφωτικό σεμινάριο προπονητών και αξιολογητών Cosmogym»

Αγαπητοί φίλοι του Cosmogym,

Η Οργανωτική Επιτροπή του Cosmogym Contest 2018 σας προσκαλεί στο «Επιμορφωτικό Σεμινάριο προπονητών και αξιολογητών» .

Το σεμινάριο θα γίνει την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου στην αίθουσα « Atlas » του ξενοδοχείου Athens President, Λεωφόρος Κηφισίας 43 στην Αθήνα (Δείτε το Χάρτη από εδώ…)

Θέμα του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των συμμετεχόντων στη δομή και στους κανονισμούς συμμετοχής στη διοργάνωση και η ανάλυση του κώδικα αξιολόγησης των προγραμμάτων του Cosmogym αλλά και η γενικότερη ενημέρωση για όλες τις διοργανώσεις που θα γίνουν το 2018.

Δικαίωμα συμμετοχής στο σεμινάριο έχουν πτυχιούχοι φυσικής αγωγής, προπονητές, φοιτητές, παράγοντες σωματείων κτλ.

Οι αξιολογητές που ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στην Επιτροπή Αξιολογητών του Cosmogym Contest 2018, η παρουσία τους είναι υποχρεωτική. Η συμμετοχή στις εξετάσεις για την απόκτηση της «Επάρκεια Αξιολογητή Προγραμμάτων Cosmogym» θα είναι μόνο για αυτούς που δεν την έχουν από πέρυσι αλλά και γι αυτούς που πήραν την Επάρκεια αλλά δεν δήλωσαν να είναι στην Επιτροπή εφόσον τους ενδιαφέρει να είναι φέτος στην Επιτροπή Αξιολόγησης.

Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται αποκλειστικά μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας που υπάρχει στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης.

Φεβρουάριος 11 2018

Details

Date: 11th Φεβρουάριος 2018
Εκδήλωση Categories:
Εκδήλωση Tags:, , ,

Schedule

  • Προσωρινό Πρόγραμμα
  • 9:30-10:00 Εγγραφές και παραλαβή εντύπων
  • 10:00 Παρουσίαση καλεσμένων και ομιλητών
  • Win for Life Festival of Gymnastics – Γυμναστράδα Δήμου Ηρακλείου Αττικής
  • Εύ – Gym Festival – Θεματικό Φεστιβάλ ΔΑΟ Καματερού
  • Cosmogym Multi Actions – Γυμναστικά workshops, διαστηριότητες, διασκέδαση – SportCamp Loutraki
  • Cosmogym Summer 4all – Διεθνές Φεστιβάλ Γυμναστικής στο Λουτράκι
  • The 3Gym Concept – Το νέο πρωτότυπο γεγονός στο χώρο της γυμναστικής
  • Στρατηγική σχεδιασμού και ανάπτυξης των διοργανώσεών μας
  • 11:00 Coffee Break
  • 11:30 Η Καρδιά του Παιδιού – Ανάλυση Οργανωτικής Δομής της διοργάνωσης – όροι, προϋποθέσεις, κανονισμοί συμμετοχής, έκδοση αποτελεσμάτων, κλήρωση σειράς παρουσίασης των ομίλων του Cosmogym Contest 2017.
  • Ανάλυση των κριτηρίων αξιολόγησης «Ψυχαγωγική αξία».
  • Ανάλυση των κριτηρίων αξιολόγησης «Συνολική εντύπωση».
  • Ανάλυση των κριτηρίων αξιολόγησης «Πρωτοτυπία, Καινοτομία, Ποικιλία».
  • Ανάλυση των κριτηρίων αξιολόγησης «Τεχνική, Ασφάλεια».
  • 14:00 Διάλειμμα
  • 15:00-16:30
  • Α. Θεωρητική εξέταση αξιολογητών
  • Β. Πρακτική εξέταση αξιολογητών
  •  

** Το πρόγραμμα μπορεί να τροποποιηθεί μέχρι την ημέρα του σεμιναρίου

Εισηγητές του σεμιναρίου θα είναι μέλη από την Πανεπιστημιακή Επιτροπή της διοργάνωσης η οποία αποτελείται από:

Ελιζάνα Πολλάτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΣΕΦΑΑ – Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Κωνσταντίνα Καραδήμου, Ε.Ε.Π., ΣΕΦΑΑ – Πανεπιστημίου Θεσσαλία
Ελένη Δούδα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ΣΕΦΑΑ – Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
Όλγα Κούλη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΣΕΦΑΑ – Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
Ολύβια Δόντη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΣΕΦΑΑ – Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διεθνής Κριτής ενόργανης γυμναστικής
Έφη Πανταζίδου, ΚΦΑ π. Διδάσκουσα Ρυθμική Γυμναστική, ΣΕΦΑΑ Πανεπιστημίου Αθηνών – Διεθνής Κριτής ρυθμικής γυμναστικής.
Όλγα Δελιάκη, ΚΦΑ Διδάσκουσα Ενόργανη Γυμναστική, ΣΕΦΑΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Κάτια Σαβράμη, Επίκουρος Καθηγήτρια – Πανεπιστημίου Πατρών

Στην εξέταση μπορούν να πάρουν μέρος μόνο όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις για να είναι αξιολογητές (βλέπε ενημερωτικό έντυπο διοργάνωσης)

Θα δοθεί δίπλωμα παρακολούθησης του σεμιναρίου σε όλους του συμμετέχοντες καθώς και «Βεβαίωση Επάρκειας Αξιολογητή Cosmogym» για τους επιτυχόντες στην θεωρητική και πρακτική εξέταση.

Κόστος συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο είναι 15 ευρώ/ανά άτομο. (στην τιμή περιλαμβάνεται και καφές σε μπουφέ)

Η πληρωμή θα γίνει με την παραλαβή των εντύπων του σεμιναρίου την μέρα διεξαγωγής.

Διοργανωτής

Α.Π.Ε. ΓΙΤΑΝΗ
Phone: +30 697 2277 366
Email:
Website: Visit Organizer Website